مدیریت وفاداری سازمانی (مهارت های مدیران اثربخش)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند. وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:

 شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان.  تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود. تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان.

این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.

فهرست مطالب:

1-مفهوم وفاداری سازمانی

2- اهمیت وفاداری سازمانی

3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان

4-انواع وفاداری

5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان

6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی

7-منابع


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1409 مشاهده

کد فایل:19767

انتشار در:۱۴۰۱/۳/۶

حجم فایل ها:1.1 مگابایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 22

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش


اشتراک گذاری:
 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط